原木🍳煎蛋

本质 如何度过自己生命

无无毛毛
希望贴近人文情怀 、Fun点 Joy、
.点点变成小小艺术工作-创造者
.先成人,再成艺术家,再成音乐家--{傅雷家书}原来做到这些个境界是不易的 前进着吧 Road 每一个尽头 讲的是人生过程里的收获。

.点-Love 画 、空间
.点外-乐趣 是
.
别跌入什么都Fun都想达到的完美空间里!但可以是缺陷完美主义者 理想现实主义者 soul love road 剩下的就是想做就做 是为至真实
No, I Can't - Pebaluna

想看见什么,必先做到什么。

小豆之家:

I ain't no thing.
我一无所有么
No, I can't sing.
我只是不爱张扬吧
I just sit by the window looking for a better scene
置身窗边才能有更美的远景
Because I can't stand by
不能再袖手旁观了
but I try, I try
我努力过
and in the end I'm told no one can arrive
可是最后总有人说我不行

No, there ain't no day that I'll say
我仍坚信我不会说
there's nothing left for me to take
“没什么好留恋的了”
because I'll always want more, and it's a trick coin
我无止境的索求只会像一个戏面硬币
both sides are telling me there just ain't no point
两面如是,如出一辙
but I keep going on like I'm going to change
但我仍一如既往 哪怕镜花水月
the whole damn world, and make a perfect name
这糟糕的世界 还在被歌颂着呢么
but I'm only one, and it's only what I see
我不过是一个见证世界的目睹者罢了
and these eyes can't see past the weak
我却不能正视我过去的软弱
Chorus:
共鸣么
So you see I can't.
连你也说我不行
No, I can't see what you, you see in me
连我也说你眼里的我不行
No, I can't.
我不能够...
No, I can't see the change you say I bring.
我理解不了为什么我变了
Yet I was told by a good friend
挚友一字一句地说
I got my life in the palm of my hand
生活么,不就是自己生而为人,活于自己么
and through the tears I looked him in the eye
透过泪光,我与他坦然正视
hoping to God that I'd remember this time
多么希望这一刻被我铭记
because I got it good, but I feel so low
我很低落
giving all of my love 'til I ain't got no more
我用情都付诸流水
and no one asked, but still I chose
无人问津,但我仍要走下去
to give my worth
来证明我自己
To take the blow
来给所有人狠狠一击
and it's only one that can change my mind
也许会有一个人来改变我的想法
but it ain't me, and that's the problem I find.
可那个人不是我
Chorus:
Chorus:
So you see I can't.
所以连你也说我不行么
No, I can't see what you, you see in me
就连我也说你眼里的我不行
No, I can't.
我不能够...
No, I can't see the change you say I bring.
我理解不了为什么我变了
So you see I can't.
连你也说我不行le
No, I can't see what you, you see in me
我不理解..
No, I can't.
对不起
No, I can't see the change you say I bring.
生而为人,不在抱歉

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(12)